2009. november 26., csütörtök

NYPL

Ahogy most nézelődtem a Brand New-n, belebotlottam egy olyan arculatváltásba aminek a régi arculatát pont az előző postban húztam le. Na ezt most korrigálom, mert a New York-i könyvtár is korrigálta az arculatát: A cikk bővebben itt olvasható.










Amennyire lehúztam az előző postban, most annyira sok jót kell róla írnom, mert egy ennyire kötött feladatra (valószínűleg a tisztelt igazgató úr odacsapott az asztalra, és megmondta, hogy márpedig csakazért is oroszlán lesz) igen szép végeredményt produkált az alkotó.
Könnyen felhasználható, a végtelenségig variálható embléma, mellé egy jó tipó. Ennyi nekem már elég is. A környezetbarát táskák, és a promóciós videó (mostanában trendi, hogy emberek tartanak postereket, feliratokat, stb. és az van lefotózva) nagyon rendben van.Egyedül a honlapot nem sikerült kipofozniuk a designereknek, de gyanítom, hogy a tisztelt igazgató úr ragaszkodott a régi webfejlesztő gárdához, és azért nem sikerült összepasszintani a arculattal a honlapot.
............................................................................................................................................................

1 megjegyzés:

Gajdó Kristóf írta...

Na, hát nekem nincsen ilyen könnyű dolgom. A FSZEK-nek nincsen oroszlánja, amit kötelező volna beletenni az emblémába. Sőt, én a Wenckheim-palotát sem szívesen húznám körbe vektorokkal.